جشنواره ورزشی پیشواز بهار

برگزاری جشنواره ورزشی پیشواز بهار فرهنگ

صبح روز پنجشنبه 17 اسفندماه 1402 سالن ورزشی شهید سلیمانی شهرداری رشت میزبان دانش آموزان فرهنگ بود که با تشکیل 10 تیم طبق برنامه ای مدون به رقابت پرداختند. این جشنواره با رژه دانش آموزان به تفکیک هر کلاس آغاز گردید. تیم ها بسیار منظم در مقابل جایگاه قرار گرفتند. ابتدا مدیر مدرسه ضمن تشکر از آقای شیخ شعربافان به خاطر در اختیار قرار دادن سالن ورزشی، از زحمات عوامل اجرایی مدرسه و آقای نوروزی (دبیر ورزش) تقدیر نمود و از دانش آموزان خواست به نکات ایمنی و اخلاقی توجه نمایند.

مسابقات در دو گروه 5 تیمه و در دو بخش انجام گرفت. از هر گروه دو تیم به دور پایانی راه یافتند که در پایان تیم کلاس نهم استاد پورداود مقام اول، کلاس نهم دکترحشمت مقام دوم و کلاس هشتم استاد اردشیری به مقام سوم رسیدند.

مراسم پایانی مسابقات نیز با نظم و ترتیب خاصی انجام پذیرفت. ابتدا تیم سوم و سپس تیم های دوم و اول با حضور در مقابل شخصیت های حاضر مدال خود را دریافت نمودند. نقش اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان در این جشنواره بسیارچشم گیر بود. آقای رحمانی ( رئیس انجمن) برای تیم اول هدیه ای تدارک دیده بودند. آقای دکتر لقمانی از ابتدا تا انتها کنار زمین ورزشی حضور داشته و در هر بازی با اشتیاق فراوان درکسوت مربی به یکی از تیم ها کمک می کردند. آقای مهندس سیدی، آقای جواهرشناس ، مهندس بریسم و خانم اکبری نیز با حضور در سالن به شکل های مختلف در برگزاری هرچه بهتر مسابقات مساعدت نمودند.

باید از حضور سبز و صمیمی جمع کثیری از اولیای ارجمند سپاسگزاری کرد که باعث شکوه و اعتبار جشنواره شدند و هریک به گونه  ای برای رفع مشکلات و برگزاری هرچه بهتر مسابقات از هیچ گونه حمایتی دریغ نداشتند.

همچنین حضور پرمهر همکاران ارجمند ، جناب آقایان اسلامی، پورکاظم، زارع، مهندس فرزاد، نوروزی، حسن نژاد و همچنین مؤسس محترم جناب آقای بهمن سهرابی نیز باعث افتخار و خوشحالی بسیار بود که از همین جا صمیمانه از حضورشان سپاسگزاری می کنیم.

جشنواره ورزشی پیشواز بهار با خاطراتی شیرین و ماندگار به پایان رسید.