اردوی سالانه دانش آموزان،تمرین دوستی ها و رفاقت ها

ساعت ۷:۳۰صبح روز پنج شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۵ حیاط مدرسه از دانش آموزان مشتاق شرکت در اردوی سالانه مدرسه موج میزد همه با کوله پشتی و لباس ورزشی و وسایل تفریحی آمده بودند که یک روز خاطره انگیز را کنار دوستان و دبیران خود تجربه کنند. ساعت ۸ صبح اتوبوس ها آماده حرکت شدند ۴ اتوبوس پر از دانش آموز شاد و پرنشاط . هراتوبوس با مسئولیت یک نفر از معاونین و یادبیران جمعی از اولیای دانش آموزان هم آمده بودند تافرزندانشان را بدرقه کنند ومن دوربین به دست، این سو و آن سو دنبال سوژه ای که ثبت و ضبط کنم . یک به یک به اتوبوس ها سرزدم ، ضمن احوال پرسی از دانش آموزان فیلم هم گرفتم، همه جیغ می کشیدند و دست می زدند.ساعت حدود ۹:۳۰ صبح به ساحل نگین کلاچای رسیدیم، فضایی بسیار زیبا  بادرختان توسکا و چشم انداز دریای کاسپین. شهرداری کلاچای با احداث کمپ ها  و سکوهای سرپوشیده و جدول کشی از مشتاقان دیدار از دریا و نسیم روح نواز ساحل پذیرایی می کند. چندساختمان متنوع با کاربری مهمان سرا نیز درگوشه و کنار جایگاه دیده می شود.

با ورود اتوبوس به داخل محوطه استقرار درجایگاه مخصوص، دانش آموزان پیاده شدند، گروه های مختلف به کمپ مربوط به خود هدایت شدند،     دانش آموزان در۱۳ گروه سازمان دهی شده بودند وبرای هر گروه یک کمپ درنظر گرفته شده بود ازبین گروه ها فقط یک گروه از سکو های سرپوشیده زیر درختان توسکا استفاده کردند

برنامه های اردو مثل هرسال با مسابقات فوتبال آغاز گردید، ابتدا تیم های پایه ی  هفتم به مسابقه پرداختند که تیم کلاس هفتم شیون فومنی برنده شد، سپس پایه هشتم، که کلاس هشتم استاد اردشیری توانست حریف خود را شکست دهد.ازکلاس های پایه نهم، تیم کلاس  نهم استاد پورداوود مقام نخست را بدست آورد.

بعد ازفوتبال نوبت به بادبادک رسید که جایزه این بخش به رضا زنگنه و محمد محمدی رسید.مسابقات دو و میدانی نیز با شور و حرارت وصف ناپذیر درکنار ساحل برگزار شد.که اسامی برنده هایش را در زیر می بینید:

پایه هفتم: ۱-سهیل طوفان پور ۲- محمدرضا اسلام پرست ۳-مهدی صادقی ۴- دانیال خوش گفتار              ۵-حمید حسینیان

پایه هشتم: ۱-مهرشاد ندایی ۲- امیررضا بیانی ۳- یاسین محمدی ۴- سید علیرضا میرزنده دل                ۵- امیررضا متاجی

پایه نهم: ۱-سپهر حسنی ۲- علی نژاد عباسی ۳- رضا نیکو ۴- آریا مفتخر ۵- سهیل جلیلی

و اما دیدنی ترین و جذاب ترین بخش مسابقات مربوط به طناب کشی بود، هرکلاس با تعداد دانش آموزان برابر با کلاس دیگر باهم به زورآزمایی پرداختند، دراین مسابقات که با هیجان و شور فراوانی همراه بود. دانش آموزان هرکلاس برای برنده شدن نهایت تلاش خود را بکار بردند و درپایان درپایه هفتم کلاس استاد معین ،پایه هشتم،کلاس استاد بهزاد ودر پایه نهم کلاس استاد خمامی زاده به پیروزی دست یافتند.

درفاصله بین مسابقات مختلف، دانش آموزان هنرمند با آواز خوانی و هنرنمایی های متفاوت بر طراوت و شادابی اردو افزودند. دربین هنرمندان       آواز خوان چهره هایی بسیار برجسته می نمودند ازجمله مانی حقی صفت و بخصوص علیرضا جدید. البته آریا مفتخر هم برای بچه ها رپ خواند که بسیار جلب توجه می نمود.صدای اُرگ محمدرضا پاکدامن ساعت ها گوش ها را نوازش داد، محمدرضا برای هرکسی آهنگ خاصی می نواخت و چه هنرمندانه و استادانه ساز می زد.

آخرین برنامه اردوی سالانه مدرسه ، انتخاب بهترین کمپ بود. هیئت دبیران با همراهی آقای بزرگ پور با بازدید از کمپ ها،کمپ مربوط به گروه Aکلاس استاد اردشیری را انتخا ب کردند.دانش آموزان کلاس استاد اردشیری که عبارت بودند از:

کیان پورابراهیمی- آرین اکبری-محمد حسن شفارودی-امیرمحمد صفرزاده-نوید عبدزاده-محمدمهدی غریب نواز-محمد فرخی-امیررضا متاجی-محمدحسین نیکوش-یاسین محمدی-ماهان سعیدی فر و محمدحسین سیرتی، توانستند بارعایت بهداشت بهتر جایزه این بخش را ازآن خود کنند.

و اما مراسم پایانی اینگونه برگزار شد،ابتدا مدیر مدرسه از دانش آموزان بسیار منظم و با فرهنگ مدرسه تقدیر نمود سپس آقای اسدی (معاون اجرایی)با دعوت ازدبیران همراه، اهداء جوایز برندگان مسابقات مختلف، میکروفون را بدست گرفت و دانش آموزان و نیز تیم های برنده را یک به یک برای دریافت جایزه مربوط به خود به جلوی جایگاه دعوت کرد.

تیم های برنده و دانش آموزان موفق مسابقات ، جایزه ی خودرا ازدست دبیران خود دریافت کردند.دراین اردو آقایان اسدی، تقی پور،بزرگ پور و صائمی از کادر اجرایی  ونیز آقایان :مومن سرایی،حسن زاده،صدقی،ایمن خواه،داوود زارع و عزتیان با زحمات بی شائبه شان دانش آموزان را همراهی کردند و هریک سعی داشتندفضای مناسب تری برا ی دانش آموزان ایجاد شود تابیشتر از اردو لذت ببرند.بخصوص آقای عزتیان که ساعت ها مسابقات فوتبال را داوری کرد.

اردوی سالانه دانش آموزان امسال به پایان رسید و خاطرات شیرین و بیاد ماندنی این روز سال ها درذهن شرکت کنندگان باقی خواهد ماند، واز آن به نیکی یاد خواهند کرد.

با آرزوی روزهایی سرشار از شادی و امید.

دفتر دبیرستان غیردولتی فرهنگ(دوره اول)

IMG_0099 IMG_3042 IMG_3025 IMG_0140 IMG_0121 IMG_0126
IMG_3002