ششمین جلسه انجمن اولیا و مربیان و عوامل اجرایی مدرسه به صورت آنلاین

ششمین جلسه انجمن اولیا و مربیان و عوامل اجرایی مدرسه به صورت آنلاین

 ساعت ۹ شب شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۹ جلسه هم اندیشی اعضای انجمن اولیا و مربیان همراه با عوامل اجرایی مدرسه به صورت آنلاین برگزار شد . ابتدا مدیر مدرسه ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و نیز هفته معلم، از اعضای انجمن و همکاران اداری مدرسه به جهت شرکت در جلسه تقدیر و تشکر کرد و سپس با بیان تسلیت به خاطر درگذشت هزاران نفر از هموطنان عزیز، از زحمات پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کشور در جبهه مبارزه با ویروس کرونا تجلیل نمود.

 در ادامه،  گزارش مختصری از عملکرد مدرسه را به شرح زیر ارائه داد :

  • آماده سازی فضای مجازی برای استفاده دبیران و دانش آموزان
  • واتساپ:  برای نمایش فیلم های کمک آموزشی ورزشی و تدریس موردی
  •  تلگرام: استفاده از کانال‌های مختلف از قبیل: کانال اطلاع رسانی برای ارتباط با اولیا، کانال دانش آموزان برای ارائه تدریس و لیست تکالیف جهت انجام دانش آموزان، گروه یاران فرهنگ برای استفاده گروه آموزشی و اطلاع‌رسانی برای دبیران،  سایت مدرسه تقویت و راه اندازی بخش های مختلف سایت از جمله آزمون آنلاین، کلاس های مجازی جهت تدریس دبیران، بخش تکالیف ، پیام و ارتباط متقابل.

سپس مدیر مدرسه از اعضای انجمن محترم تقاضا نمود مساعدت کنند تا 1 : اولیا فرزندان خود را برای شرکت در کلاسها و انجام تکالیف ترغیب نمایند ۲: آن بخش از اولیای محترم ای که هنوز شهریه فرزند خود را نپرداخته اند به این امر اقدام نمایند ۳ : برای گرامیداشت هفته معلم برنامه ریزی نمایند .

پس سخنان پس از سخنان مدیر ، خانم عباسپور (رئیس انجمن) به صحبت پرداخت. ایشان ضمن بیان نارسایی‌های فضای مجازی تقاضا نمود که در صورت امکان دروس به صورت CDهای آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد ، در میزان پرداخت شهریه و سرویس تجدید نظر شود و طوری برنامه ریزی گردد تا ارزشیابی ها به نحو بهتری برگزار شود . آقای حسین زاده (نایب رئیس انجمن) سخنران بعدی جلسه بود. ایشان نیز ضمن تقدیر از برنامه های مدرسه و تجلیل از دبیران و کادر اجرایی پیشنهاد نمود که همکاران آموزشی به جای واتساپ و تلگرام بیشتر از سایت مدرسه استفاده کنند . در خصوص پرداخت شهریه نیز مسئول واحد مالی میزان مانده شهریه را به صورت پیامک برای اولیا ارسال نماید.  سپس خانم تطهیری مقدم با بیان تبریک هفته معلم اظهار داشت که بهتر است در برنامه های مجازی زنگ ورزش نیز گنجانده شود تا دانش آموزان در آن ساعت در منزل ورزش کنند و نیز لیست پرداخت شهریه های هر کلاس در اختیار نماینده کلاس، که یکی از اعضای انجمن است،  گذاشته شود تا با اولیا در خصوص پرداخت شهریه مذاکره شود . خانم مقبول نیز از روند آموزشی دبیران تقدیر نموده و اظهار داشت برای شرکت بیشتر دانش آموزان بهتر است امتیازاتی در نظر گرفته شود و نیز مثل کلاس های مدرسه ، حضور و غیاب شده و نتیجه به طریقی به اطلاع والدین رسانده شود. خانم اسماعیل زاده نیز از تلاش مدرسه و دبیران برای برگزاری کلاس ها و دیگر فعالیت‌ها تقدیر نمود و در ارتباط با عملکرد واحد مشاوره و برنامه های استاد خلیلی نژاد پیشنهاد نمود که بهتر است ایشان با دانش آموزان روابط بهتری برقرار نمایند ، دفتر برنامه ریزی در شرایط حاضر کاربرد زیادی ندارد. مشکلات دانش آموزان از طریق پیگیری‌های آقای خلیلی نژاد برطرف خواهد شد . در این جلسه آقای مهندس سهرابی (موسس مدارس فرهنگ و مدیر دبیرستان غیردولتی فرهنگ) نیز حضور داشت که از حضور اعضای محترم نیز تقدیر نمود.  در پایان جلسه آقای مهندس زارع (نماینده دبیران) نیز درخصوص نقش تاثیرگذار اولیا در شرایط فعلی و اهمیت شرکت دانش آموزان در کلاس ها و انجام ارزشیابی های مختلف و تکالیف مربوطه تاکید نمود. ایشان به اعضای انجمن پیشنهاد نمود که از اولیا بخواهند برای ارتقاء دانش علمی و شخصیت اجتماعی فرزندان خود مشارکت داشته باشند.

 این جلسه ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه شب به پایان رسید.

 

گزارش تصویری