هشتمین جلسه انجمن اولیا و مربیان

هشتمین جلسه انجمن اولیا و مربیان برگزار شد.

ساعت 7 عصر رور سه شنبه 24 فروردین ماه 1400، هشتمین جلسه انجمن اولیا و مربیان با حضور عوامل اجرایی و آقای مهندس سهرابی ( مؤسس مدارس فرهنگ ) برگزار گردید.

در این جلسه که با غیبت جمعی از اعضای انجمن مواجه بود، ابتدا مدیر مدرسه ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو، عملکرد مدرسه در یک ماه فاصله ی دو جلسه را به صورت زیر بیان داشت:

1 جشنواره نکوداشت چهارشنبه سوری و نوروز باستانی

2 برنامه ریزی و اجرای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در نوروز

3 برگزاری شورای دبیران و عوامل اجرایی و بیان انتظارات

4 برگزاری کارگاه نجوم با حضور آقای داود همتی با عنوان « شگفتی های آسمان»

5 برگزاری مرحله پنجم آزمون علمی مرآت

سپس هر یک از اعضای انجمن در خصوص دستور جلسه نظرات خود را مطرح نمودند.

خانم مولادوست ( رئیس انجمن ) در خصوص دقت و توجه بیشتر در تنظیم امتیازات سپاس تذکر داده و پیشنهاد فاصله گذاری بیشتر در تنظیم برنامه امتحانی را داشتند. ایشان در ارتباط با گرامیداشت مقام معلم پیشنهاد نمود که بهتر است دانش آموزان با درست کردن کلیپ های متنوع، هفته معلم را جشن بگیرند و از معلمین خود تجلیل به عمل آورند.

آقای مهندس زارع ( نماینده دبیران ) در خصوص عدم انجام تکالیف نوروزی توسط تعدادی از دانش آموزان تذکر دادند و از اعضای انجمن تقاضا داشتند در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

خانم خانزاده نیز در ارتباط با تاثیر بیشتر فعالیت دانش آموزان در حیطه کتاب های درسی در ایام نوروز معتقد بودند که دانش آموزان آن دسته فعالیت ها که در ارتباط مستقیم با کتب درسی  تنظیم شده بود، پاسخ بهتری می دادند. ایشان در خصوص چگونگی بزرگداشت مقام معلم خوستار هماهنگی با اعضای دیگر انجمن و اولیای دانش آموزان شدند تا با برنامه ریزی بهتر شرایطی مناسب و مطلوب برای تقدیر و تجلیل از مقام معلم فراهم شود.

خانم مهندس نیک پی نیز ضمن توضیحی مختصر  در خصوص چگونگی انجام آزمون مرآت در زمان تعیین شده ، از اولیای گرامی درخواست همکاری و مساعدت نمودند و نیزپیشنهاد برگزاری جشنواره موسیقی به صورت زنده در بزرگداشت مقام معلم  را داشتند .

این جلسه ساعت 8:30 شب به پایان رسید.