برگزاری کارگاه آموزشی

به نام آفریدگار دانایی

گزارش برگزاری کارگاه آموزشی « تشریح مغز »  و « تأثیر داروها بر عملکرد مغز و قلب »

ساعت 16 عصر روز چهارشنبه 8 آذرماه 1402 سالن تشریح دبیرستان دوره دوم فرهنگ با حضور دانش آموزان پایه های هشتم و نهم دبیرستان دوره اول، شور و حال دیگری داشت.

درابتدای جلسه جناب آقای دکتر قاضی ( استاد مدرس شیمی دبیرستان دوره دوم ) پیرامون داروها و مواد شیمیایی مؤثر بر عملکرد مغز و قلب و پیشگیری و درمان بیماری های قلبی-عروقی و مغزی با استفاده از پاورپوینت، موارد آموزشی را مطرح نمودند و ضمن طرح دو سوال، دانش آموزان حاضر در جلسه را به چالش پاسخگویی به سوال و دریافت جایزه برای آن دعوت نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر ضیابری ( استاد مدرس درس زیست شناسی دبیرستان دوره دوم ) ضمن بیان مطالبی مقدماتی با استفاده از پاورپوینت،  به طور عملی اقدامبه تشریح ساختمان مغز و بخش های مختلف آن پرداخته و دانش آموزان را از نزدیک و به طور عملی با قسمت های مختلف مغز و عملکرد آنها آشنا نمودند و در پایان بیانات خود، ضمن طرح دو سوال، آموخته های دانش آموزان را به چالش کشیده و به مسابقه گذاشتند.

در انتهای جلسه مذکور، جناب آقای روحانی ( مدیریت محترم دبیرستان دوره دوم ) با تشکر و قدردانی از حضور گرم و پرشور عزیزان دانش آموز، تشکیل جلسات کارگاهی آموزشی را برای تعمیق یادگیری مفاهیم درسی بسیار  ارزشمند توصیف نموده و خواستار استمرار برگزاری چنین جلساتی شدند.

دانش آموزان عزیزی که به سوالات مطرح شده در جلسه کارگاه پاسخ صحیح داده و برنده جایزه شده بودند به شرح زیر اعلام می گردد:

بخش شیمی: آقایان آرین کاظمی و آریان جاهدی

بخش زیست شناسی: آقایان محمدصالح محمدیان و آریا احمدی

این کارگاه در ساعت 17:25 عصر به پایان رسید.

با آرزوی موفقیت و سرافرازی برای دانش آموزان عزیز

داود زارع

معاون آموزشی دبیرستان فرهنگ ( دوره اول )