گزارشی کوتاه از گردهمایی اولیا و مربیان دبیرستان غیردولتی فرهنگ ( دوره اول )

15 مهرماه 1396 

عصر روز شنبه 15 مهرماه 1396 گردهمایی اولیا و مربیان دبیرستان غیردولتی فرهنگ ( دوره اول ) در سالن اجتماعات شهید محنّا برگزار شد.

گردهمایی ساعت 17:30 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. ابتدا خوش آمدگویی و تشکر از شرکت در جلسه و در ادامه اهمیت حضور اولیا در کنار دبیران برای آموزش و تربیت صحیح دانش آموزان توسط مدیر مدرسه بیان شد. خانم رسولی ( نائب رئیس انجمن اولیا و مربیان سال قبل ) اولین سخنران مجلس بود. با گزارش کوتاهی از نتایج جلسات سال قبل و تأثیرات مثبت کلاس آموزش مهارت های زندگی که توسط گروهی با سرپرستی ایشان برگزار شده بود. ایشان بسیار زیبا و تأثیرگذار صحبت کردند.

 سپس آقای حبیب زاده ( مشاور مدرسه ) در ارتباط با الگوهای رفتاری اولیا با نوجوانان و تأثیر گونه های مختلف رفتاری به صحبت پرداخت. ایشان ضمن برشمردن نتایج شیوه های گوناگون تربیتی از اولیا دعوت نمود ویژگی های شخصیتی فرزند خود را شناسایی کنند، به توانایی ها و استعدادهای وی آگاهی یابند و با توجه به ویژگی های شخصیتی و  توانایی های فردی و نیاز های آن، نحوه رفتار خود را هماهنگ نمایند.

در پایان مدیر مدرسه نیز به نقد و بررسی عملکرد مدرسه در سال قبل پرداخت و ضمن بیان نقاط قوت وضعف عملکرد، از اولیا دعوت نمود که نسبت به فعالیت های مدرسه حساس باشند و در صورت مشاهده مشکلی هرچند کوچک به مدرسه مراجعه نمایند.

مدیر مدرسه تأکید نمود که اولیا و مربیان دو بال پرواز دانش آموزند. اگر هر یک به وظیفه ی خود عمل نکند، عمل پرواز با مشکل مواجه خواهد شد .

با اتمام صحبت های مدیر، یازده نفر از اولیا برای عضویت در انجمن اولیا و مربیان کاندید شدند. رأی گیری به صورت مخفی انجام شد و افراد زیر اکثریت آرا را کسب نمودند و به عضویت انجمن برگزیده شدند.

1 خانم ماریا رسولی       2 خانم ژیلا محمدی       3 آقای امین محصل تبریزی

4 آقای داریوش عظیمی  5 خانم مژگان عباس پور       6 خانم رباب ربیعی

7 آقای علیرضا صنایع رهبر          8 آقای محمود پورپاک نیا

با آرزوی خوشبختی و سعادتمندی دانش آموزان عزیزمان

دفتر دبیرستان غیردولتی فرهنگ ( دوره اول )