گزارشی کوتاه از برگزاری ملاقات عمومی  ناظرین تحصیلی محترم با گروه آموزشی دبیرستان

گزارشی کوتاه از برگزاری ملاقات عمومی

ناظرین تحصیلی محترم با گروه آموزشی دبیرستان

 

در غروب دل انگیز اولین روز آذرماه ساعت حوالی 5 عصر، کلاس های درس دبیرستان فرهنگ حال و هوای نوستالژیکی ( خاطره انگیزی ) داشت.

ناظرین تحصیلی مدرسه ضمن تجدید خاطره با دوران تحصیل خود که در نقش دانش آموز پشت میز و نیمکت های چوبی می نشستند، گذر عمر را در ذهن خود مرور می کردند.

نشست صمیمی دانش آموزان قدیم که در قامت اولیای امروز در جایگاه فرزندانشان قرار گرفته بودند با مدرسین عزیز از ساعت 5:10 آغاز گردید.  اساتید دروس مختلف در کلاس های مورد تدریس خود، شیوه های تدریس، ارزشیابی های ماهانه، آزمون مرآت، سیستم ارزش گذاری مجموع فعالیت های داخل و خارج از کلاس و ... را با حاضرین به گفتگو گذاشته و نحوه نظارت اولیای گرامی بر عملکرد آموزشی و انضباطی دانش آموزان را تشریح نمودند.

با حضور هر مدرس عزیز در کلاس خود، شور و حال خاصی در جمع حاضرین ایجاد می شد و همه مشتاقانه ضمن بحث و تبادل نظر، راهکارهای خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و به دنبال یافتن پاسخ های لازم برای سوال های مطروحه در ذهن خود بودند به طوری که گذر زمان را فراموش کردند.

این نشست صمیمی با اعلام رضایتمندی اولیای گرامی و عزیزان مدرس در جهت رسیدن به اهداف مشترک اولیا و مربیان مدرسه در ساعت 7:50 شب به پایان رسید اما حکایت همچنان باقیست.

 

داود زارع

معاون آموزشی

دبیرستان غیردولتی پسرانه هوشمند فرهنگ ( دوره اول )