گردهمایی اولیای پایه هفتم

ساعت 5 عصر روز دوشنبه 27 شهریورماه 1402 سالن اجتماعات دبیرستان دوره اول میزبان اولیای پایه هفتم بود.

در این گردهمایی که اکثریت اولیا حضور داشتند، ابتدا کلیپی از عملکرد سال تحصیلی گذشته مدرسه و معرفی کادر اداری و آموزشی دبیرستان در سال تحصیلی جدید به نمایش گذاشته شد.

پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی، مدیر مدرسه ضمن خوشامدگویی بخاطر حضور در جلسه از اولیا تشکر نمود و نقش و اهمیت حضور اولیا در مدرسه و همراهی شان با کادر مدرسه را برشمرد و وظایف اولیا و مدرسه را در قبال دانش آموز تشریح نموده و از اولیا تقاضا داشت که به وظایف شان عمل کنند.

سپس استاد حسن نژاد ( مشاور ) در ارتباط با ویژگی های دوره نوجوانی و تغییر مقطع تحصیلی به سخن پرداخت. ایشان ضمن تذکر جدی در خصوص مدیریت فضای مجازی، از والدین خواست در رفتار و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نظارت داشته باشند.

در ادامه آقای مهندس زارع ( معاون آموزشی ) در سخنانی چگونگی برگزاری ارزشیابی های مستمر و تأثیر آنها در شکل گیری نمرات پایانی دانش آموزان را تشریح نمود. ایشان ضمن بیان اهمیت استفاده از اپلیکیشن مرآت، تقاضا داشت که در چگونگی استفاده و کارکرد دانش آموز از گزینه خودارزیابی، نظارت دقیق صورت گیرد.

در پایان با معرفی کاندیداهای عضویت در انجمن اولیا و مربیان، رأی گیری به صورت مخفی انجام گردید و پس از شمارش آرا، افراد زیر برای عضویت در انجمن اولیا و مربیان مدرسه انتخاب شدند:

آقای دکتر لقمانی

آقای جواهرشناس

و خانم سلطانی ( مادر دانش آموز اکبری )