بازدید از موزه حیات وحش اداره کل محیط زیست

گزارش بازدید علمی از موزه

بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده با حوزه معاونت آموزش اداره کل محیط زیست استان گیلان ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 3 اسفندماه 1402 دانش آموزان فرهیخته و فعال عنصر انجمن های علمی دوستداران  محیط زیست و زیست شناسی مدرسه با همراهی معاون آموزشی عازم موزه ی تاریخ طبیعی و حیات وحش اداره کل محیط زیست استان گیلان گردیدند.

در بدو ورود دانش آموزان به موزه، سرکار خانم کلانتری ( معاون محترم آموزش)  و سرکارخانم حسینیان ( کارشناس محترم حوزه معاونت آموزش) در جمع دانش آموزان عزیز حضور یافته و ضمن خوشامدگویی از حُسن علاقه دانش آموزان به بازدید از موزه و همچنین استمرار همکاری آموزشی انجمن های علمی مدرسه با اداره محیط زیست ابراز خرسندی نمودند.

دانش آموزان عزیز ضمن گشت و گذار در فضای موزه و دیدن نمونه های مختلف جانوری که به صورت تاکسیدرمی، فیکس شده در محلول فرمالین و خشک کرده بودند، با تعدادی از نمونه های سنگ ها، فسیل ها و بذور گیاهان منطقه هم آشنا شدند و در این راستا توضیحات علمی دو تن از کارشناسان محترم موزه، جناب آقایان مهندس همراز و مهندس علی نژاد هم به غنای علمی بازدید افزوده و به پرسش های دانش آموزان هم پاسخ دادند.

بازدید در ساعت 10:30 در موزه به پایان رسید و دانش آموزان ساعت 10:50 به مدرسه بازگشت نمودند.

در پایان و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئولین محترم حوزه آموزش اداره کل محیط زیست استان ، برای همه عزیزان دانش آموز آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون داریم.

داود زارع

معاون آموزشی دبیرستان فرهنگ ( دوره اول )