کارگاه نجومی با عنوان (( شگفتی های آسمان )) برگزار شد .

کارگاه نجومی با عنوان (( شگفتی های آسمان )) برگزار شد .

ساعت 8 شب شنبه 21 فروردین ماه 1400 ؛ جمعی از دانش آموزان پژوهشگر و محقق دبستان و دبیرستان دوره اول فرهنگ در کارگاه کیهان شناسی با عنوان « شگفتی های آسمان » شرکت کردند .

در این جلسه ابتدا مدیر دبیرستان دوره اول ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو، از حضور معلمین فرهیخته کلاس های ششم دبستان، خانم ها مدبری و سروی و نیز آقای طاهر زاده ( دبیر فیزیک دبیرستان دوره اول ) تقدیر نمود.

ایشان با بیان خلاصه ای از فعالیت های نجومی مدرسه به رصدهای شبانه انجام شده در سال های قبل اشاره نمود و از دانش آموزان دعوت کرد با شرکت در انجمن نجوم مدرسه و تشکیل جلسات علمی با حضور استاد همتی به دانش کیهان شناسی خود بیفزایند.

سپس ضمن خیر مقدم و سپاس از استادهمتی به جهت شرکت در کارگاه، گوشه ای از عناوین علمی و تحصیلی ایشان را برشمرد و از ایشان دعوت نمود تا به بیان و تشریح موضوع کارگاه بپردازند.

استاد همتی با استفاده از پاورپوینت و ارائه تصاویر جالب از خورشید و سیارات، ویژگی های هر یک از آنها را برشمرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در پایان پنج سوال برای دانش آموزان مطرح نمود و قرار شد پاسخ  پرسش ها از طریق واتساپ برای معلمین مربوطه ارسال شود و به پاسخ های درست هدایایی اختصاص یابد. این کارگاه ساعت 9:30 شب به پایان رسید .