چهارمین گردهمایی انجمن اولیا و مربیان

چهارمین گردهمایی انجمن اولیا و مربیان برگزار شد .

ساعت 5 عصر روز شنبه یکم بهمن ماه 1401 اعضای انجمن اولیا و مربیان، نماینده دبیران و عوامل اجرایی با تشکیل جلسه، عملکرد مدرسه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

در این نشست، ابتدا مدیر مدرسه ضمت خوشامدگویی و تقدیر از حاضران جهت شرکت در جلسه، گزارش کوتاهی از کارکرد  گروه آموزشی در نوبت اول ارائه نمود و برنامه های  قابل اجرا در نوبت دوم را به اجمال به شرح زیر بیان داشت:

  • اجرای برنامه های پیش بینی شده در تقویم اجرایی از قبیل:

ارزشیابی های مستمر، آزمون های علمی، فوق برنامه علمی، ارائه خدمات مشاوره، برگزاری جلسات مختلف با اولیا و دانش آموزان، جلسات هدفمند شورای دبیران، شورای مدرسه، شورای دانش آموزی و ...

  • ایجاد فضای آموزشی / تربیتی مطلوب در مدرسه
  • برگزاری امتحانات نوبت اول با نظم و ترتیب بسیار بالا
  • برنامه ریزی برای کلاس های آنلاین جایگزین شنبه های تعطیل در بهمن ماه
  • پیگیری شرکت دانش آموزان در جشنواره نوجوان خوارزمی
  • برنامه ریزی برای شرکت تیم های علمی مدرسه در لیگ علمی مدارس
  • برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های تقویتی و تکمیلی ( تیزهوشان )
  • و ...

در ادامه هر یک از حاضران به بیان نظرات انتقادی و پیشنهادی خود پرداختند:

خانم خطیبی:  مشکل بزرگ در برگزاری کلاس های آنلاین، ضعف و قطعی اینترنت است. بهتر بود در هر امتحان، دبیر مربوطه با حضور در حوزه امتحانی، به ابهامات موردی پاسخ می گفت.

آقای رسا: به نفرات شرکت کننده در جشنواره خوارزمی فراخوان داده شود و دانش آموزان ممتاز و پرتلاش، شناسایی و شرکت داده شوند.

خانم ملکی فر: برای پاسداشت روز مادر بهتر بود برنامه ریزی و در آوای فرهنگ مقاله چاپ می شد. نمونه سوالات هر درس توسط دبیر به صورت مکتوب در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

آقای سیدی: بازخورد جلسات از طریق کانال های ارتباطی به اولیا اطلاع رسانی گردد.

آقای نظری ( نماینده دبیران ) : بانک نمره برای ایجاد انگیزه مفید بود.

آقای زارع( مسئول آموزش ) : انجمن محترم برای شرکت دانش آموزان در جشنواره خوارزمی همکاری نمایند.  اعضای تیم علمی هر پایه با نظر دبیران و توفیق دانش آموزان در آزمون های علمی مرآت انتخاب شدند. اعضای محترم انجمن برای اجرای برنامه بازدیدهای علمی مساعدت نمایند.  بازدیدهای علمی با توجه به نظر دبیران و موضوعات درسی انجام خواهد پذیرفت.  کلاس تقویتی برای دانش آموزان کم کار به صورت اجباری خواهد بود.

 

در این جلسه مصوب شد تمام دانش آموزان از آوردن موبایل در مدرسه اکیداً اجتناب نمایند.

این جلسه ساعت 6:45 شب به پایان رسید