اطلاعیه مهم آغاز نوبت دوم

سال تحصیلی 1402 - 1401 

با درود و ارادت محضر اولیای ارجمند.

 

امیدواریم از عملکرد مدرسه در نوبت اول سال تحصیلی رضایت داشته باشید و فرزند عزیز شما هم از نظر علمی و هم از نظر اجتماعی، پیشرفت قابل قبولی داشته باشند. بهرحال  آنچه در توان گروه آموزشی فرهنگ بود، با مسئولیت پذیری انجام پذیرفت. بدون تردید آن گروه از اولیای محترمی که پیگیر مسائل آموزشی و تربیتی فرزند خود بودند، نتیجه بهتری کسب نمودند.

 

در آغاز نوبت دوم توجه شما عزیزان را به چند نکته مهم جلب می نماییم. از شما تقاضا داریم برای اجرایی شدن این موارد از مساعدت لازم دریغ نورزید تا بتوانیم پایان سال تحصیلی که زیاد هم دور نیست؛ به هدف های برنامه ریزی شده نائل شویم.

 

  1. تقاضای اکید داریم در روند پیشرفت تحصیلی و نحوه یادگیری و به خصوص مدت زمان تخصیصی برای انجام تکالیف و فراگیری دروس، نظارت دقیق داشته باشید.

 

  1. برای آگاهی از وضعیت دانش آموز در کلاس، حداقل هر دو هفته یک بار در مدرسه حضور یافته و با دبیران ملاقات داشته باشید. ( ساعت 11 هر روز )  

 

 

  1. از خدمات مشاوره ای واحد مشاوره به ویژه در روزهای پنجشنبه استفاده نمایید.

 

  1. توجه داشته باشید که فرزند عزیزتان هر روز با پوشش لباس فرم در مدرسه حضور یابد.

 

 

  1. همراه داشتن تلفن همراه توسط دانش آموزان طبق قوانین آموزش و پرورش ممنوع می باشد. بر حسب ضرورت و با تشخیص شما اولیای ارجمند، ابتدا با معاونت هماهنگ نموده و دانش آموز موظف است هنگام ورود، تلفن همراه خود را به دفتر تحویل داده و هنگام ظهر تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است در صورت عدم هماهنگی اولیا و همراه داشتن موبایل توسط دانش آموز، دفتر مدرسه تلفن را ضبط و به مدت یک ماه در مدرسه بایگانی کرده و به هیچ وجه تحویل نخواهد داد.

 

امیدواریم با همدلی، همراهی و هماهنگی یکدیگر بتوانیم نوبت دوم سال تحصیلی را با موفقیت به پایان برسانیم.

 

پیروز و تندرست باشید

دفتر دبیرستان غیردولتی پسرانه هوشمند فرهنگ ( دوره اول )