انجمن علمی نانوشیمی

به نام آفریدگار دانایی

گزارش جلسه افتتاحیه « انجمن علمی نانوشیمی » دبیرستان فرهنگ

ساعت 9:15 صبح روز پنجشنبه 16 آذرماه 1402 همزمان با روز دانشجو و گرامیداشت این روز  بزرگ و تبریک به دانشجویان عزیز، اولین جلسه انجمن علمی نانوشیمی با حضور جناب آقای دکتر لقمانی ( استاد شیمی دبیرستان ) و با حضور دانش آموزان عزیز عضو انجمن برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا معاون آموزشی درباره تشکیل انجمن های علمی و اهمیت شرکت دانش آموزان در این جلسات جهت دانش افزایی و آشنایی بیشتر با مسائل علمی و تحقیق و پژوهش های علمی مطالبی را بیان فرمودند. در ادامه جلسه، استاد لقمانی با استفاده از پاورپوینت و فیلم آموزشی واژه « نانو » را با زبان علمی بسیار شیوا برای دانش آموزان تشریح نموده و ضمن مثال های متعدد در حوزه های مختلف علوم، کاربرد علم نانوفناوری را در عمل بیان فرمودند. ضمناً ایشان ضمن بیاناتی فرمودند که یون موضوع نانو، بیان استفاده از مواد در ابعاد و اندازه های بسیار کوچک بوده و در همه زمینه های علمی کاربرد دارند، بهتراست نام انجمن از نانوشیمی به « نانوفناوری » تغییر یافته تا شامل همه شاخه های علمی گردد.

جلسه انجمن ضمن بیان توضیحاتی توسط معاون آموزشی و تقدیر و تشکر از حضور استاد لقمانی و دانش آموزان عضو انجمن در ساعت 11 صبح به پایان رسید.

با امید به درخشش نام تک تک دانش آموزان این مرز و بوم در عرصه های علمی

داود زارع

معاون آموزشی دبیرستان فرهنگ ( دوره اول )