اردوی یک روزه کانون تابستانی فرهنگ برگزار شد.

گروهی از بچه های شرکت کننده در برنامه های علمی و هنری کانون تابستانی فرهنگ صبح روز یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵ درحیاط مدرسه گرد هم آمدند تا یک روز خاطره انگیز  و با نشاط درکنار مربیان و مسئولین شان تجربه کنند. مقصد اردوگاه ساحلی و زیبای رضوانشهر بود که از قبل هماهنگ شده بود. وسایل مورد نیاز از قبیل توپ و بلندگو و طناب بازی و… از قبل پیش بینی شده بود.

آقاین تقی پور و اسدی معاونین و نیز مومن سرایی و ایمن خواه ازدبیران فرهیخته مدرسه، دانش آموزان را همراهی کردند.پیش از حرکت آقای اسدی در خصوص چگونگی استفاده از اردوگاه و آب دریا و بازی های مختلف برای دانش آموزان صحبت نمود.وآنها را به دسته های چهارنفره تقسیم کرد،ساعت ۸:۳۰ دانش آموزان و همراهان به سمت اردوگاه رضوانشهر حرکت کردند و حدود ساعت ۱۰ صبح وارد اردوگاه شدند، ابتدا گروهها در کمپ ها و آلاچیق ها مستقر شدند، پس از صرف صبحانه ، برای شنا به دریا زدند البته آقایان اسدی ، مومن سرایی و ایمن خواه همراه و مواظب آنان بودند.ساعت ۱۳:۳۰ برای صرف نهار به کمپ ها مراجعه کردند ، بعد از نهار به بازی های مختلف پرداختند ، حدود ساعت ۴ دوباره به شنا پرداختند ، وآنچه که در این اردو برجسته می نمود شادی و نشاط فوق العاده دانش آموزان بود، بخصوص هنگام شنا.

ساعت ۶ عصر همه به جمع آوری اشیاء اضافی و نظافت کمپ ها پرداختند و سپس به سمت رشت حرکت کردیم، ساعت از ۸ شب گذشته بود که به رشت رسیدیم، دانش آموزان با چهره های آفتاب گرفته ولی بشاش و شاداب به منازل خود رفتند تا اردوی دیگر را درزمان دیگر با برنامه های متنوع تر برگزار نمایند.

دفتر دبیرستان غیردولتی فرهنگ(دوره اول)

IMG_0096 IMG_0109 IMG_0123 IMG_0138 IMG_0148 - Copy IMG_0152 - Copy IMG_0154 - Copy