سپاس از دبیران فرهنگ

....

سپاس و تجلیل از دبیران فرهنگ برگزار شد.

 ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه 1399 جشن تجلیل از دبیران  و عوامل اجرایی در فضایی صمیمی و با حضور مسئولین مجتمع آموزشی فرهنگ برگزارگردید. در این همایش که بیشتر مدرسین در آن شرکت داشتند ، پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران ، مدیر مدرسه با بیان خیر مقدم و تبریک هفته معلم و تشکر بابت حضور در گردهمایی ، از تلاش های بی وقفه همکاران در دوران کرونا قدردانی نمود و از دبیران درخواست نمود که تدریس آنلاین تا امتحانات نوبت دوم تداوم یابد و درس‌ها دوباره مرورشود.  برای دانش‌آموزان جلساتی به صورت ارائه تحقیقات و کنفرانس برنامه ریزی گردد ، نمرات ارزشیابی های مستمر به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی شود .

بعد از سخنان مدیر مدرسه ، آقای مهندس سهرابی ( مؤسس مدارس فرهنگ و رئیس دبیرستان غیردولتی فرهنگ « دوره دوم » ) به صحبت پرداختند . ایشان ضمن تقدیر از زحمات همکاران و تبریک هفته معلم از دبیران دعوت نمود خودشان را برای تداوم فعالیت در فضای مجازی آماده کنند. 

سپس آقای علی راحت طلب، از همکاران بازنشسته ، چند تصنیف فولکلور گیلکی برای حاضران خواند که موجب شادی و نشاط گردید ومورد تشویق حاضرین قرار گرفت.

در پایان هدیه ی تهیه شده توسط انجمن اولیا و مربیان و مدرسه همراه با گل و تقدیرنامه به دبیران اهدا گردید .

 

دفتر دبیرستان غیردولتی پسرانه هوشمند

 فرهنگ ( دوره اول )